Nasiśnij Enter aby Wyszukać

Moff, czyli kto?

Moffat to Oskar Nowak, Moffat to ja - jestem właścicielem firmy Studio Moff oferującej usługi multimedialne.

Nieodłączną częścią serwisu jest Blog, gdzie możecie się spodziewać także osobistych wpisów, niekoniecznie związanych z samą działalnością firmy.

Przeczytacie tu o najnowszych technologiach w przemyśle filmowym, grach konsolowych i trendach w świecie elektronicznej rozrywki.
Sporo będzie o filmach starych i nowych, gdyż jestem koneserem kina.

Przeczytacie także o ciekawych akcjach e-marketingowych, znajdziecie na moim blogu linki do materiałów wartych uwagi.

Zapraszam do przejrzenia poszczególnych działów i korzystania z naszych usług.

Personalizacja treści w filmie wideo

c
13 listopada 2014

personalizowane-video

Innowacyjna technologia Individeo wymagała nowego podejścia do tworzenia reklamy, zarówno od strony technicznej, jak i merytorycznej. Własne imię na billboardzie nad miastem to coś, co niejedna osoba chciałaby zobaczyć. Ale na tym nie kończy się spełnianie marzeń z pomocą mBanku. Osoba z wystarczającą zdolnością kredytową zobaczyła na filmie faktyczną kwotę, jaką może realnie otrzymać nawet w 15 minut, dzięki wyjątkowo sprawnym procesom mBanku. O tym, że kampania ‚stawiająca’ na marzenia była strzałem w dziesiątkę, mBank przekonał się szybko, obserwując reklamy licznych naśladowców, które wkrótce pojawiły się pod szyldem konkurencyjnych instytucji finansowych.

WERSJA OGÓLNA:

WERSJA SPERSONALIZOWANA:

Mechanizm działania:
– klient otrzymuje imiennie zaadresowany e-mail z linkiem do filmu
– klient w filmie już na początku słyszy i widzi swoje imię
– w przypadku bardzo rzadkich imion (znacznie poniżej 1% występowania) klient słyszy „Drogi kliencie”
– na filmie klient widzi kwotę kredytu przygotowaną specjalnie dla niego na podstawie relacji z bankiem
– klient ma możliwość zawnioskować o kredyt i otrzymać gotówkę w 15 minut na swoje konto

Inne możliwości: prezentacja treści personalizowanych ze względu na płeć, miejsce zamieszkania i wiele innych danych, które udostępnił klient. Jest możliwość personalizacji nie tylko napisów czy sekwencji dźwiękowych, ale również pojawiających się w filmie obiektów czy całych sekwencji wideo. Na przykład osobie poszukującej nowego telefonu (co wiemy z analizy jej zachowania na stronie po zalogowaniu) możemy zaprezentować go pośród prezentów od Mikołaja, podczas gdy inna osoba poszukująca suszarki do włosów zobaczy własnie ją.

Nasza ekipa pracowała w bliskiej kooperacji z zespołem marketingowym mBanku, celem wypracowania przekazu spójnego z aktualną kampanią marketingową. Równie ważna była jednak personalizacja, jak i prostota przekazu, aby Klient mógł się czuć wyróżniony i nie miał żadnych wątpliwości, że ma do czynienia z ofertą dedykowaną specjalnie dla niego.

Dlaczego?

Wykorzystując bogatą bazę klientów z odpowiednią historią, mBank przygotował dla nich „szytą na miarę” ofertę kredytową. Stworzony na tej podstawie film personalizowany był imieniem klienta oraz indywidualizowany obliczonym dla niego limitem kredytowym. Aby zachować poufność danych, bank przesłał do Individeo listę imion z kwotami limitu przypisanymi do wygenerowanych numerów indentyfikacyjnych. Na tej podstawie, wygenerowano unikatowe filmy o zaszyfrowanym adresie URL i przypisano je do otrzymanych numerów identyfikacyjnych. Bank, wykorzystując podany adres filmu wygenerował personalizowany mailing, który rozesłany został z serwerów banku. W efekcie, na żadnym etapie tej procedury Individeo nie miało dostępu do danych wrażliwych klientów, ani nawet do ich danych osobowych.

Brak komentarzy. Jeśli chcesz - dodaj pierwszy.